1. Μπορείτε να χρησιμοποιήσετε οποιαδήποτε γραμματοσειρά και οποιαδήποτε μορφοποίηση σας εξυπηρετεί για τη συγγραφή της εργασία σας. Η συντακτική επιτροπή θα προβεί στη συνέχεια στην κατάλληλη και ενιαία διαμόρφωση όλων των εργασιών. Παρακαλούμε ωστόσο να μην χρησιμοποιείτε υποσημειώσεις, υποσέλιδα και κεφαλίδες. Η εργασία πρέπει να υποβάλλεται σε μορφή .doc.

2. Οι βιβλιογραφικές αναφορές θα πρέπει να επισημαίνονται στο κείμενο με το επώνυμο του συγγραφέα και τη χρονολογία, όπως (Roth, 2001) ή (Suthers & Hundhausen, 2002). Οι αναφορές στο τέλος της εργασίας θα παρατίθενται αλφαβητικά όπως στο παρακάτω παράδειγμα.

Arons, B. A. (1992). Οδηγός Διδασκαλίας της Φυσικής. Εκδόσεις Τροχαλία, Αθήνα.
Butterfield, H. (1983). Η καταγωγή της σύγχρονης επιστήμης (1300-1800). Μορφωτικό Ίδρυμα Εθνικής Τραπέζης, Αθήνα.
Cohen, E. (1994). Restructuring the classroom: conditions for productive small groups. Review of Educational Research, 64(1), 1-35
Κουμαράς, Π., Πράμας, Χ., & Σταμπουλή, Μ. (2010). Προγράμματα σπουδών Φυσικών Επιστημών στην κατεύθυνση: Γνώσεις και ικανότητες για τη ζωή. Τόμος Ι: Πρωτοβάθμια Εκπαίδευση. Θεσσαλονίκη: Επίκεντρο
Lazarowitz,R., & Hertz-Lazarowitz, R. (1998). Cooperative learning in the science curriculum. In B. J. Fraser & K.G. Tobin (eds) International Handbook of science Education. Kluwer Academic publishers, pp. 449-469.
McDermott, L. C., Rosenquist, M. L. , Zee, E. H. van. (1987). Student difficulties in connecting graphs and physics: examples from kinematics. American Journal of Physics, 55(6), 503-513
Wenger, E. (1998), Communities of practice, Learning, meaning and identity. Cambridge: Cambridge University Press

3. Επειδή το περιοδικό απευθύνεται σε μάχιμους εκπαιδευτικούς που ενδεχομένως δεν είναι εξοικειωμένοι με την συνήθη γλώσσα και μορφή που χρησιμοποιείται στα συνήθη επιστημονικά περιοδικά, σας προτείνουμε να έχετε στο μυαλό σας όταν γράφετε ένα άρθρο ένα στυλ λιγότερο αυστηρό από αυτό που υιοθετείται σε μία δημοσίευση στα πρακτικά ενός συνεδρίου ή ενός αμιγώς επιστημονικού περιοδικού, χωρίς βέβαια να θιγεί η επιστημονική εγκυρότητα και αυστηρότητα. Υπό αυτή την έννοια, δεν θα περιλάβετε μία περίληψη στην αρχή του άρθρου, αλλά αντίθετα μπορεί, αν εσείς κρίνετε, οι δύο πρώτες μία-δύο παράγραφοι του κειμένου να σκιαγραφούν ό,τι ακολουθεί.

4. Αν χρησιμοποιείτε φωτογραφίες ή εικόνες, μπορείτε ή να τις υποβάλετε στη θέση τους μέσα στο κείμενο ή στην περίπτωση που το κείμενο γίνεται "βαρύ" παρακαλούμε να τις επισυνάψετε εκτός του κειμένου, (σε χωριστό επισυναπτόμενο) μέσα στο οποίο θα υπάρχει απλά η αναφορά (στην κατάλληλη θέση) και η λεζάντα της αντίστοιχης εικόνας.

5. Στα κείμενα που στέλνετε να αναγράφονται στην αρχή τα στοιχεία των συγγραφέων τους (όνομα και ιδιότητα). Θα φροντίσουμε για λόγους επιστημονικής ακεραιότητας τα στοιχεία αυτά να αφαιρούνται πριν τη διανομή των άρθρων προς κρίση στην επιστημονική επιτροπή. Εφόσον τα άρθρα γίνουν δεκτά, θα ζητείται από τους συγγραφείς μια φωτογραφία τους τύπου ταυτότητας και λίγα στοιχεία (50-70 λέξεις) για αυτούς.

6. Επειδή το περιοδικό σκοπεύει να απευθυνθεί σε εκπαιδευτικούς από το νηπιαγωγείο μέχρι και το λύκειο, θα ήταν επιθυμητό να αναφέρετε μετά τον τίτλο του άρθρου σε ποια βαθμίδα εκπαίδευσης απευθύνεται το άρθρο (μπορεί να είναι και περισσότερες της μιας βαθμίδες) καθώς και το αντικείμενο (Φυσική, Χημεία, Βιολογία, Διεπιστημονικό) στο οποίο εντάσσεται.

7. Τα υποψήφια προς δημοσίευση άρθρα θα υποβάλλονται ηλεκτρονικά στη διεύθυνση: Αυτή η διεύθυνση ηλεκτρονικού ταχυδρομείου προστατεύεται από τους αυτοματισμούς αποστολέων ανεπιθύμητων μηνυμάτων. Χρειάζεται να ενεργοποιήσετε τη JavaScript για να μπορέσετε να τη δείτε.. Στο συνοδευτικό ηλεκτρονικό μήνυμα παρακαλούμε να αναγράφεται ηλεκτρονική διεύθυνση και τηλέφωνο επικοινωνίας του συγγραφέα ή του υπεύθυνου επικοινωνίας σε περίπτωση που οι συγγραφείς είναι περισσότεροι του ενός. Η συντακτική επιτροπή θα επικοινωνήσει το συντομότερο δυνατόν μαζί σας για να σας ενημερώσει για την πορεία κρίσης της εργασίας σας.

 

 

March 2017
M T W T F S S
27 28 1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29 30 31 1 2